Ergonomi&Ridning

Hej igen, det är Marrie! :D

Va roligt att Ida uppdaterar igen, och ännu roligare att hon skrev om lite "ergonomi". Det är nämligen så att jag har haft arbetsmiljö och säkerhet i skolan, och då skulle min grupp arbeta om ergonomi och belastning - exakt det Ida skrev om.
Mer detaljerat skriver jag inte i detta inlägg, men jag kan göra det en annan gång.

Hur som helst. Den här helgen har jag haft helgstalltjänst + att det har varit nationella hopptävlingar här på Strömsholm så det har varit full rulle!
Igår red jag en dressyrlektion på Harrison. GUD vilken underbar häst säger jag bara!
GUUUD!!!
Han e ju inte stor den hästen, runt 155 kanske.. Men SOM han rör sig!!
Herregud säger jag bara. Skumpig var han inte heller som de flesta säger att han ska vara. Han vara bara heeelt underbar!

Så ah, jag kan ju sammanfatta att jag gillar hästarna här. Finns flera riktigt trevliga av de jag har ridit. Personliga favoriter är :
I dressyren : 
* Disco & Rebelia & Harrison

I hoppningen:

*har inte hoppat så många men Lotus e iaf trevlig :D


Så ja, hahaha, svårt att uppdatera från hoppningen eftersom jag bara har hoppat typ 3/4 hästar? :P
Hur jag nu har lyckats med det... Måste bero på att jag har haft Lotus mycket eller ngt? haha


Hur som helst. Det har varit en ganska rolig helg, jag gillar att det är tävlingar här och dessutom så har jag fått ännu en stalltjänst avklarad och den var inte så himla slitig :)

Hoppas vi hörs snart igen, KP / marre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0