förlåtförlåtförlåt!

Förlåt för att jag varit så oaktiv :< Har haft så extremt mycket varje dag, inte bara i stallet utan hela mitt liv faktiskt :) Nu har det ju hänt väldigt mycket sen min senaste uppdatering, bla en hopptävling och en dressyrtävling. Hoppningen gick väl helt okej, hade kommit 6a i LC om vi inte rivit näst sista :/ felfri LB iaf, och i dressyren blev jag 3a i både LC:1 och LB:1 :)

Sen var det ju ridskolemästerskap i måndags också! Eftersom man var tvungen att hoppa och rida dressyr på samma häst valde jag Whacker, eftersom Benny verkligen inte går bra i dressyr. Dumt val visade det sig då jag åkte av på andra hindret i hoppningen ;) Men i dressyren kom vi 2a och så slutade även teoriprovet.
Okej, det var väl en kort uppdatering av vad jag hållit på med den senaste månaden ^^

Slänger in filmen från LC hoppningen också :)

p&k ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0