hopp... eller?

Ååååh inte nöjd med dagens lektion D: Jag red Nero, en haflinger som... Ska vi säga inte riktigt är min typ ;) Jag föredrar hästar som faktisk kan skritta frammåt utan att man driver. redan där kan man ju utesluta Nero eftersom han knappt gör det ;) Ne nu låter han som en riktigt dum häst (han är det) hihi (a) Ne men när han vill är han ganska duktig, har hoppat en meter åtminstone för nåt år sedan, men idag var han verkligen inte med på noterna. Det första hinder jag styrde på stannade han helt enkelt framför och sket xd Snacka om att visa vad man tycker :'D "Jag skiter i det här"
Ne, trökig attityd på hästen och till min stora lättnad låg det högsta hindret bara på 80 cm. Hade hoppat av om vi skulle hoppa högre :')




Nero till vänster, sen Benny och Whacker :*<3

Godnatt alla :)
/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0