pappa :3

Åh min pappa är så söt :'D Han är en 54årig gubbe som beslutat sig för att ta sig in i den underbara världen av hästar. Han har ridit på ridskola förut - för 25 år sedan! Han blev intresserad av hästar igen när han började följa med mig till träningar och tävlingar, och nu har han ridit i lite drygt 3 år. Inte nöjer han sig med att rida en gång i veckan heller, vanlig lektion på måndagar och hoppspecial ska det va ;) Nu har han börjat prata om att han vill tävla också, men vi får väl se hur det blir med det ;);) KM tänker han iaf vara med på nästa vecka. Jag kan ju bara hoppas att hans plötsliga hästintresse leder till en egen liten hest (: Jag kan ju även tillägga att jag och pappa kommit varandra mycket närmare nu när vi åker till stallet tillsammans och turas om att filma varandra när vi rider. Älska min pappa <3<3



Pappa på en tjock Siona i somras :)

ha det bra /ida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0