Dressyr 21/9 2010

Hejhopp igen! haha

Idag red jag dressyr för Agneta Aronsson igen. Agneta är vår oridinare dressyrtränare och det känns bra för hon har grym koll på varendaste lilla detalj man gör fel.
Idag gick det inte alls lika bra som förra gången, men det gick ändå ganska bra. Snacka om att det går helt olika beroende på vilken häst man har!
Iaf så fick jag mycket bra kritik av Agneta idag.
Jag red Lotus som i vanliga fall brukar gå på snodd, men idag hade jag den inte och då märkte Agneta att jag inte behövde ha den på honom då jag tydligen var väldigt mjuk, hade bra känsla och bra förståelse för hästen.
Jag blev faktiskt överöst med beröm, så nu är mitt självförtroende i dressyren på topp!

Och om jag inte har sagt det, så kom jag i alla fall på för en vecka sedan att jag faktiskt är dressyrryttare och inte hoppryttare.
Jaja, nu ska jag nog sluta skryta, för så proffs är jag faktiskt inte.. hahha , synd nog!

Imorgon ska vi longera samt BLI longerade. Ska bli skoj, tror jag.. haha ;P

Men vi hörs, pusheejss! Kram marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0