Hoppning för Anna-Clara

heyhopp det är marrie här!

Idag red jag min första hopplektion för Anna-Clara. Jag kände mig jättedålig i början men det blev lite bättre till slutet.
Vi hoppade 3 studs utan händer, sådant som jag gillar :D
 Hade Evelina, en otroligt trevlig häst som dock blev ganska stark och pigg efter hindren.
Men jag kämpade på och det kändes väl bra i slutet, trotts allt så var det ju en mycket trevlig häst.

Å igår red jag ut på Next, han var huuur snel som helst :)
Vi skrittade över en liten bank, och tillskillnad från Patric så bockade inte min häst, han var såå ssnääll :D

Japp. Det var väl dagens uppdate.
Vi hörs och nästa gång ni får uppdate så är det yttligare ngt godisgott att läsa från StrömsholM! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0