Imorgon - hippolog"hoppning"

Återigen kommer några varma hälsningar från Strömsholm!

Imorgon ska jag ännu en gång rida hippologridning (som jag brukar gilla endel) men imorgon är det "hoppning" och hippologhoppningarna brukar inte vara så roliga. Man ska rida i den djupt lätta sitsen samt den lätta sitsen, vilket inte riktigt är min grej (ja det ingår ju i en av anledningarna till att jag har kommit på att jag är dressyrryttare). Men annars ska vi bara trava över 3-4 bommar som vanligt.. så som det alltid har varit på hippologhoppningen, Skoj! (Y) ;) hahaha

Skulle vara roligt att testa disco då igen hehe.. Bara för att Disco är den underbaraste hästen jag har ridit (A)

I onsdags så blev det dock ingen longering, jag var sjuk och jag har fortfarande ont i halsen vilket stör mig!¨
Men hals"brännan" börjar försvinna gradvis och huvudvärken är helt väck.. eller ja, bara för att jag börjar tänka på den nu så ska den självklart komma tillbaka XD

Kan tydligt se här på bloggen att ida inte är aktiv på den här bloggen längre, men det bekymrar inte mig, jag överlever och fortsätter att blogga på som vanligt, fast jag funderar på att kanske fortsätta blogga på min egna hästblogg, ja, ida lär ju i alla fall inte bry sig eftersom att hon inte bloggar här längre, rätt eller fel ? :P


En god nyhet dessutom, nu kan jag börja ta foton för att lägga in på datorn för nu har jag fått min egna lilla kära dator, jag total älskar den!
Perfekt storlek, liten utan att vara fööör liten och knapparna sitter på rätt plats på den tillskillnad från den andra lilla datorn jag hade hemma hos pappa. Windows 7 och så har den webbcam, allt man begär ! :D



Nä, nu började ämnet att spåra, vi får väl höras vid nästa tillfälle jag uppdaterar. PK / MARREBARRE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0