Mycket har hänt sedan sist!"

Bl.a. så red jag Blue Nun i söndags (aka smulan) och det var inte min typ av häst, därefter red jag MQ och han var mysig =)

Igår så hade Maria Gretzer hoppträningar i röda ridhuset så då var jag och kikade på den, väldigt intressant faktiskt. De tränade på att kunna ge lång eftergift (mot öronen, inte mot bettet) vilket är väldigt bra träning eftersom många ryttare har svårt för lång eftergift.

Idag skulle ha varit min första hopplektion sedan jag kom till Strömsholm och vi skulle ha hopptränat för våran hopptränare Anna-Clara, men eftersom hon inte kunde komma idag så fick vi hoppa för Charlie istället (han är hopptränare för de som går på RIG,elitgymnasiet). Han var väl bra fast han sa inte så jättemkt till mig kändes det som =)

Ikväll är det clinic för Maria Gretzer som jag tänkte kolla på. Härligt att det alltid händer en massa saker här på Strömsholm tycker jag! GILLAGILLAAAA!!!!



Äsch. Nu tog de intressanta slut, åkerkommer ikväll eller imorgon!
Shinngeling! kram maarreeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0